Alla inlägg under mars 2008

Av Anneli - 11 mars 2008 23:16

Oj vad festen blev bra, fick ihop det med mat och tårta och allt smakade bra!

Fick fina saker, av pappsen och mari va det pengar till min blivande cykel(!!)

Av bror min och hans familj fick jag ett fint vinställ och ett tidnings ställ.

Av Emma fick jag ett hals smycke i form av en ängel jätte fint. Svärmor gav min knivar!!! GÖTT och tre vasar,,, ja jag fick en hel del och allt va jättefint.

Då undrar ni säkert vad jag fick av Jacob??? Jo på fredag åker han och jag till Båstad på spa! Drömhelk heter "paketet" varar hela helgen så vi är hemma först på Söndag igen. Det ska bli så skönt!!!! Bara han och jag och massa mysiga saker!

Har aldrig varit på spa innan men vad jag sett från hemsidan så ser det ut som man går i badrock och sköna tofflor mest hela tiden, stämmer det??


Jag ska i alle fall va ledig nu fram till på tisdag ska mest va hemma och göra det som faller mig in. Tänkte visa lite intresse för jacobs bil som jag fått för mig är i delar men vet inte eftersom jag inte sett den, så det ska jag göra i alle fall. Sen på SPA!!!!!! 

Av Anneli - 7 mars 2008 16:55

Fest imorgon jo men vist, efter att ha jacob med mig i affären så kommer det mer se ut som ett barnkalas med allt pynt haha lite gulligt....


Sen har vi letat hela stan runt efter nåt med päronsmak som man kan blanda ner i grädden som jag ska ha. Men nej då inte hittar vi det.

Ska se om det kanske fins nåt man i vanliga fall blandar drinkar på som skulle gå.... skriver om resultatet på Söndag eller i veckan.....


Jacob är iväg och hämtar stolar och jag ska tydligen städa men det är verkligen segt.

Lite tantig är jag oxå, känner ett behov att att köpa nån fin blomma att ha på bordet, helt skadat.....

Av Anneli - 6 mars 2008 18:47

Just nu försöker jag fundera fram hur festen vi ska ha på lördag ska va. Tror nog att det kommer bli riktigt kul, har planerat maten och då kommit fram till att jag inte har en stor form att göra gratängen i! Men det löser sig alltid på ett eller annat vis.

Jag vet att jag ska inte ska sricka vatten till vinet, det får bära eller brista ändå, jag ska visa vilken fest tjej jag är.

Kom på att om ett år så får jag kalla mig 25+!!!! Helt galet, som att det skulle va kul.

Jacob han är iväg och gömmer sig med sin bil som han ska sätta ihop eller nåt, är inte så insatt i det där och jag har inte ens sett den!!!


Av Anneli - 5 mars 2008 21:53

Nu har vi börjat på danskurs jag och Jacob! Riktigt roligt tyckte jag haha, jo det tyckte Jacob oxå. va beredd på att han skulle säga aldrig mer efter första gången men nej då han visar vilken man han är så bet blir 7 gånger till!!! TJEHOOOO skriker pappa......


Men till det absolut viktigaste i mitt liv just nu är att min kära bror och hans kära Erika har frågat mig om jag vill va toastmadame´s tillsammans med "JILLAN" på deras bröllop!!! Kan nu fatta dettta för det kan inte jag! Så dem 3,5 månaderna framöver kommer jag lida sv sömnlöshet, dåliga nerver och ja fan va kul deta ska vi fixa ihop JILL!!!

Kan ju hoppas att Jacob står ut med mig dem här månaderna för det är nog han som får det värst! Men han har nog förståelse, han vet hur jag fungerar bättre än jag tror så..... Jacob det är bara 3,5 månader jag är "iväg".


He he det kommer bli mer skrivande om det här kan jag ju säga er!!!




Av Anneli - 2 mars 2008 00:27

Dagen har varit lugt föruton att jag va på väg att få ett utbrott över att vakna 07,00 en lördag och till på det kliva upp.

Men med och mysig frukost med Jacob vid bordet så blev dagen bra. Vi va och hälsade på Håkan Erila och WILMER! Den va det en sväng i Fjälkinge.

Emma har precis varit här men nu skulle hon iväg och ragga på danskar.....:)

Jacob har en vän här och dem har jag plaserat i köket, där dem sitter och dricker Öl!!

För mig är det ganska segt ett glas vin och jag typ dör. Det kommer nog med åldern.......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards