Alla inlägg under december 2009

Av Anneli - 2 december 2009 08:46

Syskonvagn!

Det är inte lätt det där mad vagnar. Skulle jag köpa en ny vagn till bara Melker så skulle det va ett ganska lätt val men nu är det ju en till som ska få plats i vagnen och dem vagnarna är jag inte så insatt i.

Men jag har ändå kommit fram till endel "krav"

1. Den ska va svart

2. den ska har svängbara framhjul och dem ska inte va små.

(små framhjul på en syskonvagnmåste ju va tyckre att köra med och svårare)

3. Den ska inte va allt för dyr.

4. Den behöver inte va helt ny men änså inte flera år gammal. Har man köpt en helt ny vagn så tycker jag att då kan man kolla på allternativen vid nästa vagn.

5. Den får gärna ha två suffletter.

6. Bra och lättåtkomlig varukorg.

7. ställbart handtag.

8. Fullt liggläga när man bara har sittdelen.

9. Den ska inte väga FÖR mycket om det går att undvika?

10. Det ska va den perfekta syskonvagnen för mina barn:)


Jag va på babyproffsen i helgen och gjorde en snabb koll på deras vagnar, Där va en Emmaljunga men stora framhjul och inte jätte jätte bred, med liggdel skulle den kosta 8000! Inte ens ett ruttet regnskydd medföljer och otrevliga som dem är på stans babyproffs så ska jag inte handla där.

Deras egna vagn som trotts allt verkar va i vettigt pris och ganska bra och som jag har ögonen på tänker jag inte beställa här i alle fall. Hoppas den snart lägger ner.

 

Melker han är en ganska aktiv kille som inte gärna sitter stilla i onödan, Jag går mer än han kryper och pekar på lampan när man frågar efter mamma. Han har även läst sig att klättra upp i soffan hur lätt som helst. Kul när han lärsig saker men detta verkar bli mer och mer farligt för hans eget bästa.

 

Idag är det Morfar han får aktivera hela eftermiddagen, jag ska ut och äta med jobbet och avtacka en av dem bästa tanterna på jobbet som fyller 65! Vi får de hur det går för dem, Melker kommer garanterat ha jätte kul och morfar va lagom sliten vid 16 tiden hehehehe

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards