Alla inlägg under mars 2009

Av Anneli - 7 mars 2009 09:44

Myslördag ser det ut att bli av denna dag. Det va meningen att pappa och Majsan skulle komma eftersom jag fyller år på tisdag men han är helt förkyld så han vill inte träffa Melker då. Håkan och Erika har besök från hennes föräldrar så dem kommer inte.

Men det gör inget, vi ska snart ut och gå och innan vi går hem ska vi äta frukost på nåt fik tänkte vi. Sen kan jag ju kolla klart på filmen som jag somnade ifrån igår:)

Melker växer så fort! Man hinner inte med precis som alla gamlingar sa innan man födde. Det är så roligt att se framsteg för var dag som går, just nu så försöker han få tag i saker men det funkar inte helt;) det som går bäst är att trycka in hela handen i munen på mamma så att man är stor i mun är bevisat.

Han gick upp 530 g på två veckor sist vi vägde han! Helt otroligt men glädjande. Amma funkar inte längre(snyft) så det är ersättningen som gjort sitt.


Sen så ska han bli filmstjärna oxå! Nej inte riktigt kanske men han ska va med i en film, Det är några som ska va med i en filmtävling för nån tidning och behövde en bebis så vi blev tillfrågade av en vän. Självklart stäler vi upp på det. Så på onsdag kommer dem hit för att  filma det som Melker ska va med på. Undrar lite över var i lägenheten dem ska va? Dem ska i alle fall filma Melker när han ligger i sin säng el en säng som dem har med sig så det ska väl inte va så svårt.

Vad filmen ska handla om och så vet jag inte men den ska va ca 10 min, så det är en kort kort film:)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards