Alla inlägg under oktober 2008

Av Anneli - 21 oktober 2008 20:49

Nu är det full fart i den nya lägenheten med att måla och sätta upp nya tappeter! Det har Jacob och hans far varit igång med i en vecka nu!!! (jag har ju dåligt tålamod och tycker det tar för lång tid). Men i helgen blir det troligtvis inflyttning:).

Jacob har envisats med att han vill ha en "skrivhörna" och fram tills idag skulle den va i TV rumet. Men jag vill verkligen inte ha nåt skrivbord eller liknande där så efter lite funderingar hit och dit så så kom jag på att klädkammaren kan bli kombinerat "kontor" och klädförvaring!

Så när min käraste slutat jobbet så klistrade jag på det bästa humöret och sa att "jag ger dig din skrivhörna men bara om jag får fria händer med allt som har med den att göra" hehe

Och det gick hem!!!! Så har ni några tips på hur detta ska gå till så skriv gärna. Ytan att röra sig på är 1,64 X 1,65......


Magen växer och rör på sig, så mysigt. Har 5 arbetsdagar kvar att jobba innan jag går på havande:) En dag till den här veckan och fyra dagar nästa sen ska jag inreda hemmet njuta och plågas av magen;) Inhandla lite som Mini behöver och handla lite till. Har ju inte handlat måt ännu till mini vilket jag tycker är lite imponerande för att va jag:)


Ta hand om er kära vänner

Av Anneli - 1 oktober 2008 18:56

Tid, ja det är vad jag räknar! lite mer än 4 veckor kvar att jobba innan jag ska gå på havande. Det ska bli skönt, magen ta emot lite hur som när jag jobbar. Jo självklart hemma oxå men det är lite lättare att ändra på saker och ting här.

Idag va det en Engelsk talande man och kollade på lägenheten och han ska ha den!! Tjehoooo vi slipper dubbelhyra! Så om två veckor börjar flytten, får se om vi får lite tillfixat i den nya... skulle va kul om vi fick måla om, jag menar det är ju ändå Bosses färg vi ska hyra av!

Fick tag på en jacka här om dagen i alle fall:) lite för dyr men men nu behöver inte magen frysa i vinter!


nu blir det nog torka igen:)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards