Direktlänk till inlägg 13 november 2009

Hus!

Av Anneli - 13 november 2009 13:14

Nu vågar jag skriva att jag typ är husägare! Papper och dylikt är påskrivna så nu väntar vi bara på att få en riktig koll på huset så att vi inte köper ett skit hus...

 

Huset ligger i Fjälkinge, underbart. Utanför stan men ändå så nära stan, perfekt precis som vi ville.

Huset är på ca 160 KVM, nedan våningen är 105 men ovanvåningen får ej mätas med men där är ca 60-70 kvm.

Nedan våningen har två ingångar, toa/bad, kök, vardagsrum, två sovrum varav det ena kommer bli ett genomgångsrum med leksaker i:). Vardagsrummet går till hälften som en vilken ut från huset men kamin:).

Ovanvåningen har två sovrum, liten toa och ett allrum.

Till huset har vi ett dubbel garage med tvättstuga och pannrum.

Vi har även en annan byggnad som den har haft som ateljé på 110kvm. Där är utrymme för hobby av nåt slag, bastu, toa, dusch.

Från den byggnaden är det ett inglasat uterum som väter ut mot den insyns skyddade trädgården.

Trädgården har en del stenläggningar vilket är väldigt bekvämt;) och på tal om bekvämt så är det hemma hos oss vi badar nästa sommar...

Vi har en POOL!!!!!!

Inte så barnsäkert idag men det ska vi fixa, så är ni inte sugna på att visa upp er på stranden så kan ni nog få gömma er hos oss:)

 
 
Ingen bild

Svärmoran

16 november 2009 07:19

GRATTIS, GRATTIS !!!!! till husköpet !!!!

Kram till dig och de dina !!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 4 mars 2010 07:44

 Här är det fullt upp och så har det varit ett tag! Vi har flyttat till huset, lämnat lägenheten och försöker få lite ordning. Det därmed ordning är lite svårt när halva huset står i lådor, en fjärdedel under renovering och den sista biten lever vi...

Av Anneli - 24 januari 2010 19:46

Nu har vi tagit över huset så nu är vi verkligen husägare! Och jag är bara så trött!!!! Det va inte så fint planerat att renovera hus när gravid tröttheten ringer på dörren. God natt:) ...

Av Anneli - 13 januari 2010 20:01

Som vanligt så tar det tid mellan mina inlägg men jag lever:) Har precis läst en artikel om en kompis kompis som va på väg att säta sig i bilen för att åka in till förlossningen men hon kunde inte sätta sig! I stället så fick hon gå in och lägga si...

Av Anneli - 2 december 2009 08:46

Syskonvagn! Det är inte lätt det där mad vagnar. Skulle jag köpa en ny vagn till bara Melker så skulle det va ett ganska lätt val men nu är det ju en till som ska få plats i vagnen och dem vagnarna är jag inte så insatt i. Men jag har ändå kommit...

Av Anneli - 22 november 2009 10:10

Hjalmar heter den lilla gossen som gjorde denna veckan och hela livet extra mysigt och roligt denna veckan. Jag blev faster för andra gången och kan inte fatta att dem är så små! Melker han är ju verkligen stor när man tittan på lilla Hjalmar! Wilm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards