Direktlänk till inlägg 6 oktober 2009

Fredag-Måndag

Av Anneli - 6 oktober 2009 07:57

Helgen va väldigt lugn. Den började på fredagen men jag mins inte riktigt vad vi gjorde då men i alle fall så på lördagen märkte jag att Håkan och Erika skulle till Ullared. Va ju tvungen att ringa och kolla om dem kunde handla lite till mig vilket dom så snällt kunde. Det är en helmånad till jag själv ska dit!!!

Dem köpte en åkpåse tillMelkers vagn 229kr och den va riktigt bra! Det kunde man kanske inte tro. Sen köpte dem en gåvagn, va på tiden eftersom Melker börjat gå med sitt babygym framför sig.

På kvällen blev det grabbkväll så jag va ensam hemma. Melker va hod farbror David och Malin. Han sov där oxå och det gick jätte bra. Självklart sov han hela natten men det va nog bara för att inte skrämma dem:) Så här satt jag och viste inte vad jag skulle ta mig till eller inte så jag somnade på soffal vid 23 tiden....

När jag vaknade på söndagen så viste jag inte heller vad jag skulle ta mig till, när uppskattar man den där egentiden funderade jag på.

Ringde Färlöv och undrade när jag kunde hämta sakernaoch vid 10 ringde jag Malin och kollade av läget och sa att nu kommer jag.En stund där och sen till Färlöv, Där hade det hänt endel med bygget och Håkan la golv med hjälp av Wilmer.

Senare på dagen kom Farmor och Inge och då visade Melker upp vad duktig han är på att gåmed vagnen.


Måndag!

Jag hade min första arbetsdag på 11 månader. Det va ok, allt va som man lämnade förutom vårdtagarna, några va nya och några va borta.

 
 
Ingen bild

Svärmoran

18 oktober 2009 16:46

Hej Anneli !
Det är härligt att läsa om dina tankar och om din vardag, med de som är "mina grabbar" också. Även om vi är en bit iväg, så kan vi följa er dag. Var rädda om er ! Kram från oss till er!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 4 mars 2010 07:44

 Här är det fullt upp och så har det varit ett tag! Vi har flyttat till huset, lämnat lägenheten och försöker få lite ordning. Det därmed ordning är lite svårt när halva huset står i lådor, en fjärdedel under renovering och den sista biten lever vi...

Av Anneli - 24 januari 2010 19:46

Nu har vi tagit över huset så nu är vi verkligen husägare! Och jag är bara så trött!!!! Det va inte så fint planerat att renovera hus när gravid tröttheten ringer på dörren. God natt:) ...

Av Anneli - 13 januari 2010 20:01

Som vanligt så tar det tid mellan mina inlägg men jag lever:) Har precis läst en artikel om en kompis kompis som va på väg att säta sig i bilen för att åka in till förlossningen men hon kunde inte sätta sig! I stället så fick hon gå in och lägga si...

Av Anneli - 2 december 2009 08:46

Syskonvagn! Det är inte lätt det där mad vagnar. Skulle jag köpa en ny vagn till bara Melker så skulle det va ett ganska lätt val men nu är det ju en till som ska få plats i vagnen och dem vagnarna är jag inte så insatt i. Men jag har ändå kommit...

Av Anneli - 22 november 2009 10:10

Hjalmar heter den lilla gossen som gjorde denna veckan och hela livet extra mysigt och roligt denna veckan. Jag blev faster för andra gången och kan inte fatta att dem är så små! Melker han är ju verkligen stor när man tittan på lilla Hjalmar! Wilm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards