Alla inlägg under september 2008

Av Anneli - 25 september 2008 19:23

Magen sparkar och lever loppan!!!!!

VIlken härlig kännsla det är, det går inte att förklara. Men ibland känns det som att Mini försöker ta sig ut genom magen:).

Inatt drömde jag att vi fick en tjej... det va inte första gången det händer så jag undrar vad det kan betyda?

Jag drömde även att min mamma hade köpt säng till mini och va i full gång med att bädda till den lilla när jag fick ett bryt och frågade var hon köpt sakerna? svaret va kort "i affären". jag, "ja för jag vill bara ha nya saker"

sen tog hon fram sängkläderna som hon själv hade sytt:). Dem va himla fina.

Det roliga eller sjuka va att samtalet i drömmen melan mamma och mig va så verkligt och precis så som det hade utspellat sig om hon va här..


Brukar inte prata så ofta om henne men är det nån gång man vänder sig till sin mamma så är det när man väntar barn, har jag kommit på. Men jag har ju som väl är andra nära och kära att fråga när jag funderar över saker och ting..




Av Anneli - 15 september 2008 20:02

Får nog snuta med att skriva saker som "det va ett tag sen" eller liknande, för det blir ju bara längre och längre mellan skrivandet.


Just nu har jag ett litet problem, jag kommer frysa häcken av mig om jag inte köper en jacka som passar magen! Va inne på nån gravid sida för att kolla vad andra tar på sig, till svar fick jag "ta gubbens" hum... kollade in hans jackor vilket gick väldigt fort, inget jag tänker ha på mig i alle fall. Vill gärna se lite "normal" ut så att säga.

Annars mår jag prima just ju, magen växer, tar emot och mini där inne trännar inför kommande OS eller nåt. Det är riktigt kul. Måste berätta oxå att idag när jag skulle vila så trodde jag nästan "den" skulle komma ut genom navlen! det blev en stor bula på magen;) sjukt sjukt.


Vi har fått lägenhet! en fin 3 A på söder, bakom bosses färg:). Kommer bli så bra, så bärarna kan komma om en månad eller så! och Hjälp Städarna nån dag efter:) Bjudet på PIZZA;)! hehe



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards