Alla inlägg under maj 2009

Av Anneli - 18 maj 2009 18:28

I helgen va det återträff med alla nior som gick ut för tio! år sen. Det va riktigt kul att träffa alla 57 st av 170:) lite dåligt att folk inte kommer när folk tar tag i saker.

Så det va först gången jag va iväg på fest och festade själv oxå;) hehe ja det satte sina spår så att gå på konfermation på söndagen va lite segt men vi behövde inte komma till kyrkan:)


Melker han har börjat smaka lite mat. Första dagen blev det potatis den andra dagen oxå men sen den tredje blev jag så sugen på att testa nåt nytt så då ficka han grött mitt på dagen sen tyckte jag han såg lite sugen ut så då testade vi mango. kul kul. Inte helt efter konstens alla regler men det går jätte bra. Jag har mina egna regler;) Ojoj det kan ju säkert va nån som hänger upp sig på det men det är inte mitt problem som tur är.


Känner mig lite rastlös men jag orkar samtidigt inte göra nåt åt det, så Jacob lär få en jobbig kväll men en son som kommer va jätte trött och en sambo troligtvis frågar vad vi ska göra tills hon säger god natt.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards