Alla inlägg under augusti 2008

Av Anneli - 24 augusti 2008 14:37

Som vanligt så kommer jag av mig med att skriva här.....

Sen sist jag skrev så har det ändå hänt lite kul kul saker. Vi va på ultraljud för nån vecka sen och det va verkligen spännande, bilder fick vi och allt blev mycket verkligare:)

Veckan där efter drog vi till turkiet för att bara njuta av sol och värme en vecka. Vi behövde nog ett avbrott från vardagen för att ta in allt som händer nu. När vi kom hem så dagen efter va vi och hörde på hjärtljuden som oxå va jätte kul.

Nu dem närmaste veckorna så är det till att kolla in barnvagnar för det får vi nog beställa snart, leveranstiden är ca 3 månader på dem flesta vagnar.

Jag tror att hösten och vintern kommer gå fort! vilket jag är glad över. Om bara tio veckor så ska jag gå hem på havandeskap!! sen är det bara 60 dagar till mini ska titta ut! det är beräknat till den 3 Januari så jag har tänkt att månaden innan eller fram fill nyårsafton i alle fall inte göra så mycket, vill inte att mina ska komma innan den 1Januari kl 00.01 hahaha

Nej vi vet inte vad det är som ska komma pojke el flicka??? Ni kan ju föröka gissa! Själv blir jag knäpp.

Imorgon ska jag till Emma sen ska vi köra till Osby och se vad dem har för utbud av vagnar där, kanske kanske en runda till IKEA oxå men det är tveksamt.


Så allt är nästan som vanligt, magen växer, inga lediga lägenheter i stan och den dagliga frågan vad ska vi äta idag?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards