Alla inlägg under maj 2008

Av Anneli - 6 maj 2008 08:53

Fy vad jag är dålig på att blogga! Men jag har inte pallat helt enkelt!

Och nu när jag bestämt mig för att skriva några rader så råkar jag va på mycket dåligt humör så vi får väll se hur det här blir.


Med undantag för att jag är på dåligt humör idag så leker livet! Skulle nästan våga säga att livet inte kan bli bättre. Ser fram emot sommaren, Håkan och Erika ska ju gifta sig!, midsommarhelgen har jag semester!, Tivolirocken är jag ledig på så det kommer nog ble en runda där!, Sen ska vi til böda i början av augusti!, sen kommer det ju hända massor mellan dem här sakerna! Tror det kommer bli en bra sommar och redan nu visar sig solen regelbundet så det set ljust ut, öööö!


Jacob har köppt en mini bil!!! får se om jag kommer upp med en bild lite senare:). Själv så sålde jag min bil!! GÖTT och slippa den.


Man kanske skulle ta en runda ute på stan idag? Det blir det nog en fika i solen och kolla in konstiga människor och bli glad över att man själv är sååå normal hahaha

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards