Alla inlägg under juni 2009

Av Anneli - 7 juni 2009 08:24

Så är swedwn rock över! Och jag ska idag hämta hem Jacob och dem andra huliganerna:)

När det blev bestämt att Jacob skulle dit så tänkte jag att jaja det kan va kul för han och jag har ingen anledning att hindra han för att ha kul. Nu är jag bara avundsjuk på att inte jag oxå va där. Jag och Melker har varit och hälsat på dem två dagar och jag kan bara säga att nästa år så är det Jacob som är hemma och jag är på Sweden Rock!!!

Skulle inte vilja lämna iväg melker ännu för att gå på festival, nej det passar sig inte, men nästa år då är han så stor att jag klarar mig några dagar utan han, han klarar sig nog utan mig med sin underbara pappa nu men jag viste ju inte att det va så trevligt folk och jag viste inte att man inte behöver biljett för att campa där! Nästa år ska jag bara campa där för själva musiken är inte så dragande för min del. Det är stämning och folket!!


En av dagarna Torsdag när jag och Melker va där en stund för att ge killarna hemlagad mat(!!!) så träffade jag på min kusin Marcus, han va lika dragen som alla andra och det är ju så det ska va.

Under tiden så har jag och Melker roat oss på egen hand. Var morgon har jag vaknat av att melker skrattar och suger på nåt och när jag då smygtittat på han så är det fötterna han kommit på att man kan tugga och suga på:)

 Annars har vi nog tagit dagarna lite som dem kommit men det har varit mycket, Föräldragruppen, babysim, fika där och fika där och så har fabror David och Malin varit här och sen varit ute med Melker.

Nästa helg Ska vi fira Fabror David för han fyller år, då ska Farmeor och Inge komma. Självklart ska man ta sina tillfällen så jag sa till David ich Malin att om farmor vill sova här och Passa Melker på natten när han somnat så kan vi unga gå ut!! Jag tror nog att farmor vill sova här:) Tråkigt för henne för Melker kommer sova fram till 05,00 och då är vi ju hemma igen..... Vi får väl se.

På fredagen tar Jacobs kusin studenten så då ska vi dit men det ska bli en tidig Fredag i Sibbhult till på köpet!


Måste ju nämna en annan sak, va inne på min kusins dotters blogg och hon är 6 mån och väger 7,2 om jag mins rätt, När Melker va på 4 mån koll så vägde han 8090 och va 62 cm.... Bara ett bevis på att alla barn är olika och dem går inte att jämnföras med varandra och så va jag hos ida för hemmes Melwin har fyllt ett och han vägde 9 kg, Jag tror nog att jag har en liten rultis son:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards