Alla inlägg under januari 2010

Av Anneli - 24 januari 2010 19:46

Nu har vi tagit över huset så nu är vi verkligen husägare!

Och jag är bara så trött!!!!

Det va inte så fint planerat att renovera hus när gravid tröttheten ringer på dörren. God natt:)

Av Anneli - 13 januari 2010 20:01

Som vanligt så tar det tid mellan mina inlägg men jag lever:)

Har precis läst en artikel om en kompis kompis som va på väg att säta sig i bilen för att åka in till förlossningen men hon kunde inte sätta sig! I stället så fick hon gå in och lägga sig i sin hall som va under renoviring för att minuterna senare föda sin dotter där!

Jag blir nästan rädd. Min MVC sköterska har varnat mig med att jag absolut måste åka in när jag känner att det kan va verkar på gång. När vi va på ultraljud så sa hon där samma sak "minsta lilla så åk in för så fort det gick för dig för att va första gången sist så går det garanterat förtar den här gången"

Nej jag tänker inte kläma ut nån bebis på annan plats än på förlossningen. Jag kan se Melker framför mig som pekar och säger TITTA! Just när han absolut inte ska va närvarande.

Det ska nog gå bra när det väl gäller. För övrigt mår jag väldigt bra nu, känner den lilla där inne och självklart vet vi inte vad det är för ebebis där inne. Jag går knappt upp i vikt så det känns lite fjantigt och magen är inte alls så som den va med Melker vid denna tiden. V 20 octiden går så fort.

 

Nästa Fredag blir vi husägare, Ska bli kul men det för även med sig lite extra jobb som alla husägare vet!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards