Alla inlägg under november 2008

Av Anneli - 13 november 2008 10:25

I Fredags va jag barnvakt till Wilmer och det är väll knappt jag vågar skriva att han är hur lätt som helst att passa. Varför inte våga skriva det? Jo jag ska ha han några timmar idag oxå och jag kanske får igen då.

Det han skulle ge igen på är att vi va på ikea i fredags fööör länge!

Han kom till mig vid 08,00 och innan vi ätit frukost och jag satt på mig dagens ansikte och tagit oss ner i bilen va kl närmare 10. Framme på ikea närmare 11 och där gick vi och tittade och köpte massor av saker till ca 14.30 Vi åt även på ikea men att va där i så pass många timma med en treåring utan stäffe gnäll tycker jag är bra jobbat;)

Wilmers enda komentar på att det va tråkit och jobbigt kom när vi va klara och på väg ut i bilen, då sa han " Nu måste vi ha fika när vi haft det så jobbigt" Hahahaha oj vad jag smälte. Jag har verkligen kul ihop med han.

Fika blev det hos pappa/ farfar så klart den hem till mig där två föräldrar fick en trött Wilmer med sig hem, (han sov inte mycket den dagen).


Här om dagen va vi på vårt extra ultraljud, vet inte som jag berättat att vi skulle på ett sådant men men. Anledningen va att sist vi va där så va njurbäcknte på mini vidgade, Vilket brukar gå tillbaka till V32 Men inte här inte. Man (dem) kunde se en liten vidgande även nu få det blir nytt ultra i vecka 36. Vad innebär detta undrar ni säkert som inte vet och det är inget allvarligt! I vårt fall så innebär det att om det inte gått tillbaka i V36 så kommer Mini få urinvägsinfektion efter födsel om man då inte sätter in antibiotika. Så dem här ultra luden är för att förebygga kommande urinvägsinfektion.

Men som sagt det är ett så litet fel så det är inte säkert det kommer göras nåt.

När vi skulle få se mini igen va jag rädd att vi av misstag skulle se könet vilket vi absolut inte ville så det sa jag ifrån om.Hade inte behövt säga nåt för varken jag eller Jacob fattade vad vi såg hahahaha.

Läkaren somade in på njurarna så vi såg inte om det va njute skalle eller kanske nåt annat organ. Ryggraden fattade vi vad det va hehehe.

Men när jag ändå låg där så det enda jag letade efter va könet! Men antingen så va vi båda så tröga och inte såg nåt som jag skrev (mest troligt) eller så va det ingen snopp där, såg för den delen inte navelsträngen heller.


Flummigt värre.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards