Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Anneli - 4 mars 2010 07:44

 Här är det fullt upp och så har det varit ett tag!

Vi har flyttat till huset, lämnat lägenheten och försöker få lite ordning. Det därmed ordning är lite svårt när halva huset står i lådor, en fjärdedel under renovering och den sista biten lever vi på:). Men det är underbart att äntligen kommit till vårt hus.

Jag tror att badrummet är klart om några veckor och bara det är klart så blir det genast lite lättare med Melker i huset. Vardagsrum och sovrum är "klara", golv väggar och tak är där men inga lister och dör karmar men men det kan ju folk leva utan i hur många år som helst.

 

Magen växer och jagmår bra. Tappar räkningen på vilken vecka jag är i men nu är jag i vecka 27+4 men här om dagen sa jag 25:) Skönt att tiden går framåt och att man inte bara tänker på bebisen för det är verkligen en evig väntan. Jobbade min sista dag i Fredags på minst ett år!

Melker är det fullt ös på mest hela tiden men han har blivit så kramig och vill mysa mycket. Sen vi kom ut till huset har han sovit hela nätterna!! Tror det har att göra med att vi inte har 24 grader i huset som vi hade i lägenheten....

 

Kan berätta att Emma fick två pojkar i Lördags, Arvid och Ebbe!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards