Alla inlägg den 16 december 2008

Av Anneli - 16 december 2008 19:05

Jodå, min kära bror ringde och frågade om det va jag som födde barn i morse så att jorden skakade hahaha. Den lär skaka då oxå bara så ni vet!


Kul att ni gissar på när mini kommer att titta ut, men jag hoppas att alla ni som gissar efter den 3 januari har fel!!! Som tex Marina tror den 13 och Hanna den 12!!!  Fy och gå över tiden.

Annars är jag fortfarande inte nervös eller orolig över förlossningen, det går ju som det går ändå:) Jag är nog mer orolig för Jacob, tänk om jag blir ett monster? men det tror jag ändå inte. Känner att jag i den sittsen troligtvis kommer bli väldigt saklig av mig, har en tendens att bli det när jag är lite "utsatt" så att säga och när jag själv inte har riktigt bra koll.

Skulle inte förvåna mig om jag får en regata till Barnmorska så att jag blir tvungen att byta ut henne. För är det nåt jag kommer kräva så är det att känna mig trygg med människorna runt mig, så det så! (om man nu orkar bry sig där).

Ovido - Quiz & Flashcards