Alla inlägg den 17 december 2008

Av Anneli - 17 december 2008 18:03

Snart har ännu en dryg dag varit!

Nej inte så dryg, Emma har viarit här och tiden bara flög iväg. Ska till Carolin om en stund, alltid lika trevligt! Tur att jag har nåt planerat ikväll för Jacob är iväg och tattoerar sig IGEN. Japp precis IGEN det har han nog varit i alle fall 5 gånger dem 2 senaste månaderna, och som vanligt vet jag inte var eller vad som ska ritas på han;).

Det finns bara två saker jag absolut inte diskuterar med han och det är just hur, vad och hur mycket han ritar ner sig. Har i alle fall fått han att hoppa över händer och ansikte och det får jag va glad över så länge:) Sen är det efternamnet på MINI Självklart måste det va Hjortenbrink (bara hans släkt som heter det). Kan ju va bra kanske kan jag bli gift då eftersom jag kommer känna mig sååå utanför hahaha nej.


Imorgon ska jag köra ner till svärmor i HBG och julhandla lite, ska bli riktigt mysigt att spendera dagen med henne.

Man ska nog va glad när man har en bra svärmor (av erfarenhet).


Nä nu får jag nog sätta fart och göra mig i ordning, ska ju "vagga" hela vägen till Ö-malm haha




Ovido - Quiz & Flashcards