Alla inlägg den 26 december 2008

Av Anneli - 26 december 2008 00:21

Så nu har det varit julafirande med både min familj och Jacobs familj och släkt. Det har varit två trevliga kvällar. Va med min familj i Söndags och igår på självaste julafton va vi hos jacobs moster i Glimåkra.

Klappar blev det många av, fick mycket fint och bra klappar!!!

Nu är jag bara trött Sängen är min bäste vän nu (igen) kan sova ganska bra om nätterna och vila på dagen va et tag sen vilket känns skönt eftersom min vila på dagen som brukar va tänkt till max en timme gärna blir både två tre och fyra timmar!!!

Idag är det 9 dagar tills det är tänkt att mini ska komma ut och jag undrar verkligen när det ska bli. Förstår fortfarande inte hur det ska gå till trotts att jag kollat på många fina skumma och slibbiga förlossningsfilmer! Vilket alla säger att man inte ska. Tycker inte det är så farligt eftersom jag ändå inte fattar:)


Namn förslag har vi om det blir en tös men med kill namn är det värre så har ni några förslag så kom gärna med dem.

Ovanliga, tuffa, fina,  ja lite av vart får jag väl säga och sen har jag fåt för mig att det gärna får börja på J, vet inte varför.



Ovido - Quiz & Flashcards