Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Anneli - 1 juli 2008 09:37

Japp dagarna går nu fort till årets dagar i stan. Det här året jobbar jag första helgen men nja dem här dagarna brukar va riligast med sprit i kroppen så vad gör det?

Förra året va jag på Tivoli rocken och har tänkt gå dit i år igen. Även där har jag bara erfarenhet av att vara hyfsad berusad för att inte säga att jag va As kalas förra året. Roliga minnen:) tror jag såg ett band på hala kvällen men va riktigt glad ändå, jag tycker inte att det är banden som gör rocken utan alla som är där och stämningen det blir.

Att va nykter ser jag fram emot för alla säger att man kan ha kul där utan sprit jojo jag är från Göinge vad tror ni!!!!

Oj låter jag som ett fyllo kanske men det är en del av min hemliga sida hahaha.

Nej kan säga utan tvekan att det ska bli så spännande att komma ihåg alla man träffar och skratta åt alla som inte mins mig dagen efter, hela stan samlas ju där nästa lördag.

Kan även tänka mig att jag kommer klä väldigt bra som Taxi brud åt en och annan under veckans gång och det får man oxå ta.

Man kanske rent av skulle agera som AKUT telefon? AKUT sov plats? ja varför inte, bor man mitt i stan får man ta det oxå! Alla är varmt välkommna hit för både förfest, Taxi och för att sova en stund......

Kul ska nog föra en lista över hur många nattliga samtal vi får under kommande vecka:)

Håkan kommer nog va på första plats sen är det en och annan vän till Jacob och har jag lite tur så kommer det nån jag inte förväntar mig oxå.


Nu är det en timme sen jag hanmade i telefonkö på vårdcentralen och fick då lämna mitt nr, dem har förtfarande inte ringt upp så nu ska dem höra av mig som alla andra sura kärringar.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards