Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Anneli - 5 juli 2008 17:13

Lördag typ kväll och jag skulle kunna äta en hel häst! Är hungrig men vet inte på vad. Man kan ju undra vad mitt problem är eftersom hela stan är full med mat under dem här dagarna. Saken är den att jag är hungrig, på mått gött och vill få mycket mat. Dem tre sakerna går inte ihop i alle fall inte att få mycket mat. Vill inte ha någon "skit" mat heller så undra hur det här kommer att arta sig.

Japp så regnar det oxå, härligt! Då blir det inget kläd problem idag i alle fall. igår så SLET jag på mig mina vita byxor för att märka att det fattades typ 7 cm för att kläppa dem. Det gick inte ens när jag låg ner och skulle det gå så hade jag nog inte komit upp ändå. Så min lösning va hårband, med hjälp att det så putade i alle fall inte framtill, till det blev det en längre trya allt för att ingen skulle se att jag inte kunde knäppa byxorna men ändå va tvungen att ha dem på mig. Idag där emot är mina "mamma" byxor tvättade och det bästa är att dem även är snygga. Till dem blir det nåt och en kofta över:). Som man även ser gravid ut i oavsett om man är det eller inte. PERFEKT!!!


Låg på stranden en hel timme idag innan jag inte viste var jag skulle ta vägen! Körde hem och sov:)

Nej vad hungrig jag är nåste fixa till mig och ringa nån som oxå vill äta....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards