Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Anneli - 11 juli 2008 23:59

Så va vi frame på sista fredagen på dagarna! skönt tycker jag eftersom det har verkligen har visat att "dagarna" är inget för gravida...

I kväll har vi varit hos Jacobs mamma och ättit, vilket alltid är trevligt men även där saknade jag vinet. Men trevligt va det och när dem fulla skulle ut på stan så gick jag hem, kommer bara bli arg på nån full gubbe eller nåt.

Sen har jag kommit på att det kanske låter som att mitt liv innan jag blev Gravid handlade om att drick massor med vin och sprit men så är det så klart inte! Det är ju bara så att sommaren gör att man sitter ute, går ut och äter och så är det dagerna. Vid dem tillfällen så brukar det bli lite vin och för mig så är det en förändring som jag inte trodde att jag skulle tycka va så tråkigt som jag ärligt gör.

Men det jag bär så är värt alla tidiga kvällar och "missar" av fester!

Nu funderar jag på att sälja min biljett till Tivolirocken till Jacobs bror simon. 1, alla är as pakade där. 2, det kommer nog regna. 3 jag kommer antagligen somna innan banden har börjat få igång alla.....

och 4!!!! Min kusin Hanna som jag trode jag skulle få se en ny sida av har dragit till Italien!!!!

Så jag har nog inget där att göra imorgom.


Idag beställde vi resa till Turkarna, Alanya blir det igen( varit där 2 gånger innan). Det ska bli skönt frågan är ju om jag får semester? kan ju säga att "lill chefen" är som nåt som inte finns ibland. Undra om han läser min blogg? det kan ju kvitta. Arbetsmoralen är nu totalt borta vilket stör mig lite men va fan då då!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards