Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Anneli - 2 juli 2008 12:31

Sjukvården vet väll alla är lite besvärade när men ringer och har problem, i detta fall är det benet som spelar allan.

Tisdagen ringer jag Östermalms vårdcentral och får då veta att det är sommarstängt och att jag ska ringa Näsby.

Ringer Näsbyvårdcentral tre gånger fram till elva tiden och lämnar mitt nr som dem så snällt ber om. Vad händer jo inte en j---l ringer upp på hela dagen!

Något arg och fundersam drar jag till Juoren på kvällen för att då få veta att det är många i kö idag och Läkaren kommer antagligen inte göra så mycket åt ditt problem ikväll. Och så ber dem mig ringa till trevliga Näsby idag eller ett annat nr.

Jag valde det andra nr (kommer inte ihåg vad stället heter) får en tid och åker dig och får då veta att dem kan inte sicka mig vidare eftersom jag tillhör Östermalm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men att jag uppenbarligen har en påtaglig fot och knäleds inflamation. Inte heller kan dem skriva ett intyg till mitt jobb! Jaja det bryr jag mig inte ett skit om men frågan är vad dem kan göra.

Så nu sitter jag här och funderar på om jag kanske ska klä på mig hormon anneli imorgom och åka ut och vänta på Näsby kl 08,00 när dem öppnar. Tycker ju inte om att va otrevlig men jag kan inte hjälpa det ibland:(.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggen från den 21 septenber 2009

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards