Alla inlägg den 23 september 2009

Av Anneli - 23 september 2009 17:21

Idag är jag trött!

det va ett tag sen jag kände mig så här seg, ändå passade jag på att vila med melker på förmidagen. Tu va ju det för annars skulle jag inte levt nu. Det har varit en sådan där dag som man absolut inte ska va glad, inte äta, inte leka, inte sove ja ni fattar han hade inte lust med nåt fråns vi träffade upp föräldrargruppen.

Det va atrevligt, barnen lekte och vi "vuxna" fikade:). Precis som det ska va.

Vi tog vägen förbi parken hem så att Melker skulle få gunga, det är så roligt för han skrattar så att han inte får luft.

Nu väntar jag på att Jacob ska komma hem så att jag kan köra  iväg ett tag. Kommer nog på nåt för idag behöver jag lite tid för mig själv. Hämta ny luft, rensa skallen och komma hem med ett jätte leende!

Tycker det är viktigt att rå om sig själv och det spelar inte så stor roll hur.

Rå om sig själv = komma hemmifrån lite.

Vi är bra på det i vår lilla familj. Jag träffar gärna mina vänner ibland utan barn och Jacob umgås gärna med sin AMAZON eller drar och tränar. Hans vänner har inte fått några barn ännu så dem tittar oftast hit och leker med Melker. Melker är favoriten på alla tillställningar vå åker iväg på. Jacob tog med ha på sensommar fest i Maglehem när jag va sjuk. Alla damer, tjejer hade viljat hjälpa till med matning och lek när det va lek för dem vuxna. Det va en trött lite kille som kom hem då.

Med andra ord så är våra vänner helt underbara med eller utan barn!!!

Ovido - Quiz & Flashcards