Alla inlägg den 29 september 2009

Av Anneli - 29 september 2009 21:27

Igår köpte jag mig en pendel! Japp jag vet att sådena saker är skumma men lite lite tror jag på det.

Va på stan helt själv och kollade i butikerna som man inte kommer in i med vagn:(. Men inte hittade jag nåt för det.

Idag va jag oxå på stam med Melker och Malin, åt och hade trevligt och så va vi tvugna att fika så va handlade med oss varsin bakelse hem. GÖTT;)! Ikväll va Håkan Erika och Wilmer här och åt, kul. Gjorde revben som verkade gå hem så det ska jag göra fler gånger.

 

Har inte så mycket att skriva om märker jag.... Jag är seg i skallen och börjar få en obehaglig kännsla i magen när jag tänker på att jag ska jobba och börjar redan nästa vecka. Det ska bli skönt men sen samtidigt så jag jag och Melker våra rutiner som är ganska slapp och sköna. Nu ska Jacob hitta sina rutiner med vår lille gosse. Tror gossen kommer bli lite förvirrad. Ena dagen mys och lugnt, och andra dagen fullt ös med maddor av lek. Det sist skrivna står Jacob för:).

Jag är mys mamma och Jackob bus pappa så är det bara och det tycker jag är riktigt bra fördelat hehe.

 

Ha det bäst kära läsare..

Ovido - Quiz & Flashcards