Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Anneli - 27 februari 2008 20:25

Idag har det hänt lite saker, har jobbat som va roligt fram till 12,00 sen ville jag bara gå under!!

Sen va det bara hem och fixa till sig och upp på stan för en fika med Emma. Tror jag får byta favorit fik ett tag, för när man kommer in och dem redan när dem ser mig sätter igång och göra en kaffe latte och sen vändersig om och säger " det vanliga är det va??" Hallå! Men det är ju ganska trevligt, dem frågar alltid hur det är och hur helgen varit och nu i 6 veckor har dem även frågat när Jacob kommer hem (dem vet inte vem Jacob är). Jag tycker inte det verkar som att dem frågar bara för att det är trevligt utan dem undrar verkligen.

Efter det så va det en liten runda på standär jag spenderade.....på smink och sån skit!

Har även varit iväg och "stor" handlat, har ett ganska litet kök eller lite skåp så man behöver inte hansla så mycket för var ska jag göra av det.


Tycker att ni är dåliga på att skriva in förslag på visor som jag kan lära mig!!! nästa helg är det 25 årsfest och inflyttningsfest här och det skulle inte förvåna mig om den där visan som just du kan skulle va bra att kunna då.....

 Imorgon är det städning av lägenheten och bland kläderna....!

Sen ska jag till Valentina och fika oxå (hon skulle baka).


Oj oj oj jag är ledig tre hela dagar nu!!! i rad. Det har inte hänt den jag fick det är jobbet. GÖTT...




Av Anneli - 27 februari 2008 20:21

En bild som säger endel efter en vecka med mycket fest för att inte säga, en vecka med bara fest... tagen i sommras dagen efter jag kom hem från cypern.....

Av Anneli - 27 februari 2008 20:20

Ovido - Quiz & Flashcards