Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Anneli - 28 februari 2008 18:04

Idag va det dags för massage för min del! Vaknade idag och ville inte leva, har haft lite värk i min högra arm och igår satte det fan igång i den andra så det va bara upp och ringa mitt personliga SOS larm, (bror Håkan).

Han fixar det mesta han! Fick ett nr till en massör och två timmar senare så va jag ännu mer död än tidigare. Men det viktigaste va att det hjälpte så nu blir det några månader framöver av lite lyx som jag kallar det.

Hon frågade om jag skulle jobba och det skulle jag inte, men det jag inte sa att jag har inte städat på länge och idag kommer min sambo hem efter 6 veckors frånvaro...... Vilken innebär STÄDNING! men är ändå ganska anäll mot mig själv och lämnar kvar en låda med skit i lägenheten..... Lämnar och lämnar kan ju fan inte lyfta den så vad har jag för val? JA JO!!! mitt personliga SOS nr men det är bara att glömma för han är i malmö och dricker öl med jobbet!!! Ska se vad damerna på mitt jobb säger om jag föreslår det:) tror inte det går hem hos dem, men vem vet?.


Ja som sagt inatt kommer Jacob hem!!! Har en jätte mogen sak till han för han har fyllt år (23 hehe lamkött). Men den kommer inte fråns imorgon med posten så jag får skriva mer om det en annan dag hahaha, han blir knäpp men jag sjöng ju på hans släkt kalas!


Nej nu får det nog va bra, ska ju duscha, platta håret (som nu mera är välsigt mörkt nästan svart), slita på mig mina nya byxor som jag skaffade mig idag, köppte en storlek mindre för annars får man ett sååå fint häng i dem efter ett tag.... som at det skulle va bättre men att behöva slita på sig dem? Ja sen får man ju fixa ansiktet, har lärt mig att sminkar man sig så att det syns man gjort till sig så är det bara pinsamt eftersom det är tolv i natt jag ska hämta hem dem och sminkar man sig för lite så ser man bara tråkig och trött ut. Så den där sminkningen mitt imellan är ganska avår att hitta ibland...... varför skriver jag det här då, det skiter ju ni i!


jaja i alle fall så ska jag va lite tillfixad (som att han bryr sig efter 6 veckor) han är bara glad att äntligen få träffa sin underbara flickvän.....

(självsäker med all rätt)

Ovido - Quiz & Flashcards