Direktlänk till inlägg 25 september 2009

Emma!

Av Anneli - 25 september 2009 19:36

Emma min kära barndomsvän, Jacobs kusin, tjejen som alltid ska va värst;)

Hon är gravid som jag skrivit tidigare men det som jag inte nämnde då va att hennes mamma och moster Milo har spått henne!

Sådant skit vill man inte tro på men ibland så tvivlar man om man kanske tror lite på det. Dem har spått henne först till att hon ska få en pojke och en flicka. Sen spåde dem det till tvillingar vilket hennes moster aldrig har spått någon till tidigare. Det har gått några veckor sen dem gjorde det och när jag fick se hennes mage i V 7!!! så tyckte jag hon va stor men det va ju inte så konstigt eftersom hon är en väldigt platt mage. Men efter att den spått henne så började vi fundera, undra, "planera", tänk om!

Idag så fick va veta, hon ska ha TVILLINGAR!!! TJEHOOOOOOOOOOOO

Tycker det är så roligt så jag studsade som en boll när hon ringde.

Jag funderar på om det är bäst att få tvillingar vid första grav eftersom då vet man ändå inte hur det är att ha en och man kan då inte jämnföra med hur "lugnt" det va med en.

Kom fram fill att jo vist är det bäst att få det första gången. Själv ligger jag inte i risk zon så oavsett hur många barn jag än får så har jag varit gravid lika många gånger.

 

Grattis min vän! Puss och kram

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Anneli - 4 mars 2010 07:44

 Här är det fullt upp och så har det varit ett tag! Vi har flyttat till huset, lämnat lägenheten och försöker få lite ordning. Det därmed ordning är lite svårt när halva huset står i lådor, en fjärdedel under renovering och den sista biten lever vi...

Av Anneli - 24 januari 2010 19:46

Nu har vi tagit över huset så nu är vi verkligen husägare! Och jag är bara så trött!!!! Det va inte så fint planerat att renovera hus när gravid tröttheten ringer på dörren. God natt:) ...

Av Anneli - 13 januari 2010 20:01

Som vanligt så tar det tid mellan mina inlägg men jag lever:) Har precis läst en artikel om en kompis kompis som va på väg att säta sig i bilen för att åka in till förlossningen men hon kunde inte sätta sig! I stället så fick hon gå in och lägga si...

Av Anneli - 2 december 2009 08:46

Syskonvagn! Det är inte lätt det där mad vagnar. Skulle jag köpa en ny vagn till bara Melker så skulle det va ett ganska lätt val men nu är det ju en till som ska få plats i vagnen och dem vagnarna är jag inte så insatt i. Men jag har ändå kommit...

Av Anneli - 22 november 2009 10:10

Hjalmar heter den lilla gossen som gjorde denna veckan och hela livet extra mysigt och roligt denna veckan. Jag blev faster för andra gången och kan inte fatta att dem är så små! Melker han är ju verkligen stor när man tittan på lilla Hjalmar! Wilm...

Ovido - Quiz & Flashcards