Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

Söndag...

Av Anneli - 17 februari 2008 13:47

Japp söndag! Som att den här dagen är roligare än igår då. Vaknade 12.45 vilket absolut inte gör nåt för då behöver jag inte fundera på om jag ska hitta på nåt innan jobbet som börjar 15.30

Vet inte varför jag är så tung i huvudet idag, va ju inte ute igår men det kan ju va att det första jag såg när jag klev upp va lampan som jag råkade slå isönder förra!!! veckan men som fortfarande står på sin "plats". Ska nog hinna med och slänga den oxå innom 1,5 vecka.


Nej jag är inte lat bara seg och omotiverad.....

 Det gick bra att jobba igår genomförde inte min "plan" men ändå så va det nära jag glömde två kunder!!! Det blev i raketfart mellan dem innan jag slutade men ibland ska man ha turen med sig, dem hade inte ens tänkt på det! Hjälpsam man känner sig då....


Ledig imorgon och vad ska jag då göra då? Ut och gå kanske och fundera på vad jag ska bli när jag blir stor? ja det blir det nog. Kommer säkert ha nåt annat jag tänkt på oxå som jag skriver in hä.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 4 mars 2010 07:44

 Här är det fullt upp och så har det varit ett tag! Vi har flyttat till huset, lämnat lägenheten och försöker få lite ordning. Det därmed ordning är lite svårt när halva huset står i lådor, en fjärdedel under renovering och den sista biten lever vi...

Av Anneli - 24 januari 2010 19:46

Nu har vi tagit över huset så nu är vi verkligen husägare! Och jag är bara så trött!!!! Det va inte så fint planerat att renovera hus när gravid tröttheten ringer på dörren. God natt:) ...

Av Anneli - 13 januari 2010 20:01

Som vanligt så tar det tid mellan mina inlägg men jag lever:) Har precis läst en artikel om en kompis kompis som va på väg att säta sig i bilen för att åka in till förlossningen men hon kunde inte sätta sig! I stället så fick hon gå in och lägga si...

Av Anneli - 2 december 2009 08:46

Syskonvagn! Det är inte lätt det där mad vagnar. Skulle jag köpa en ny vagn till bara Melker så skulle det va ett ganska lätt val men nu är det ju en till som ska få plats i vagnen och dem vagnarna är jag inte så insatt i. Men jag har ändå kommit...

Av Anneli - 22 november 2009 10:10

Hjalmar heter den lilla gossen som gjorde denna veckan och hela livet extra mysigt och roligt denna veckan. Jag blev faster för andra gången och kan inte fatta att dem är så små! Melker han är ju verkligen stor när man tittan på lilla Hjalmar! Wilm...

Ovido - Quiz & Flashcards